skip to Main Content
وزرا به کدام کارگران بیانیه داده‌اند؟
عمومی کیوسک

بیانیه وزرای کار و صنعت برای «هفته کارگر»

وزرا به کدام کارگران بیانیه داده‌اند؟

وزیران کار و صنعت در بیانیه‌ای مشترک به‌‌مناسبت «هفته کارگر» ضمن اعتراف به ناکافی بودن اقداماتشان برای حمایت از کارگران، سیاست دولت در سال جاری را پیروی از فرمان «جهش تولید» برای «ادامه مسیر پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد اقتصادی و نظامی» اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، این دو وزیر در بیانیه خود درباره نیازهای کارگران و اقدامات دولت یادآور شده‌اند «اگرچه نیازها بیش از آن است که انجام شده است ولیکن توان دولت به این اندازه بوده.»

اگرچه بیانیه این دو وزیر بیش از آنکه جنبه راهبردی و مدیریتی داشته باشد جنبه تبلیغی و شعاری دارد، اما نباید فراموش کرد آن‌ها خطاب به کارگرانی حرف می‌زنند که یک‌سوم آن‌ها فقط پایه‌حقوق می‌گیرند؛ کارگرانی که در ۱۰ سال منتهی به سال ۹۶ دستمزدشان کمتر از یک‌سوم هزینه‌های زندگیشان را پوشش می‌داده؛ کارگرانی که در اوج بحران اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع کرونا دستمزدشان فقط نصف نرخ رشد تورم زیاد شده است.

 

همچنین بخوانید:  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین تک‌رقمی شد
یک نظر
  1. دستمزد رو بدون امضای نماینده‌های کارگری-که حالا مگه این نماینده‌ها چقدر واقعی‌اند- تعیین می‌کنند و بعد میان تبریک و تهنیت می‌گن… یعنی این‌ها جز دروغ هیچی نیستند… ذات‌شون دروغ ه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗