skip to Main Content
خسارات سنگین سیل در لرستان و ایلام
جامعه کیوسک

خسارات سنگین سیل در لرستان و ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان درباره خسارات سیل اخیر در این استان اعلام کرده «بخش زیادی از اراضی کشاورزی در شهرستان‌های بروجرد و دورود زیر آب رفتند؛ ۳۰ روستای استان بر اثر بروز سیل دچار رانش شدند. تعدادی از زیرساخت‌های روستایی استان مثل پل، جدول و جوی آب نیز تخریب شدند». گودرز امیری از خسارت ۱۱۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به این استان خبر داده که ۶۰۰ میلیارد آن در بخش راه‌ها بوده است.

هم‌زمان فرماندار سلسله خبر داده «راه ارتباطی ۳۷ روستا در این شهرستان قطع شده و روستای ملک‌آباد در محاصره کامل سیل است». فرماندار نورآباد نیز اعلام کرده «راه ارتباطی ۶۵ تا ۷۰ روستا به علت تخریب پل‌های بابابزرگ، میرزاآباد و ده یوسفان قطع شده‌است». حشمت بهمنی ادعا کرده «یکی‌از آماده‌ترین ستادهای بحران استان را داریم که در دو سیل درخشان‌ترین کارنامه را در خدمت‌رسانی داشتیم».

سیل در استان ایلام نیز خساراتی بر جای گذاشته است؛ مدیرکل بحران استانداری ایلام گفـته «هنوز خسارت‌های سیل ۴۸ ساعت گذشته به طور کامل احصاء نشده اما به ۱۰۰ کیلومتر راه و صدها واحد مسکونی و مزارع کشاورزی خسارت وارد شده است. حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان به دلیل رانش زمین آسیب دیده‌اند و چند دهنه پل نیز تخریب شده است». سعیدرضا کریمیان با اعلام اینکه صدها واحد مسکونی در استان ایلام آسیب دیده‌اند، گفته بیشترین خسارت‌ها در این زمینه در شهرستان‌های سیروان و چرداول بوده است.

همچنین بخوانید:  بهتر بود وزارت بهداشت تیم‌های بحران را تشکیل می‌داد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗