skip to Main Content
مجلس چه کار می‌کند؟
جامعه سیاست کیوسک

دغدغه‌های مجلس شورای اسلامی همزمان با اعتراضات مردم در خوزستان

مجلس چه کار می‌کند؟

همزمان با اعتراضات گسترده مردم در استان خوزستان، مجلس شورای اسلامی در هفته‌ گذشته دغدغه‌های متفاوتی از جمله فیلترینگ و محدودیت‌های شبکه‌های اجتماعی، و طرح استرداد مجرمین بین ایران و برزیل داشته‌ است. به گزارش رویداد ۲۴، به جز یکی دو تذکر، مسئله آنچه در خوزستان می‌گذرد به صحن مجلس راه نیافت و نمایندگان کشور طرح یا دستوری در این باره مطرح نکردند.

حتی نماینده آبادان هم در وقت خود سوالی درباره «علت ولنگاری بیش از حد و تبلیغ ناهنجاری‌های اجتماعی در شبکه خانگی پرسیده است». در تصویر زیر شرح دستور جلسات علنی مجلس در هفته‌ای گذشت را می‌بینید:

همچنین دستور جلسه پیش رو نیز به این ترتیب در سایت مجلس اسلامی ذکر شده:

علاوه بر مجلس، دیگر نهادهای کشور نیز به نظر اولویت‌های دیگری دارند. در این میان، امروز ۲ مرداد دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان خبر از برگزاری جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی‌ از منکر «با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج معروفات و پیشگیری از منکرات در جامعه و تبیین آموزه‌های دین اسلام به منظور اجرای کامل دستورات الهی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی با استفاده از ابزار رسانه» در این استان داد. همچنین دیروز در خبر دیگری، طرح ممنوعیت لباس‌های چهارخانه اعلام شد.

اینها در حالی‌ست که اعتراضات مردم خوزستان به بی‌آبی و تبعیض از ۲۶ ام تیرماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته است.

 

همچنین بخوانید:  گزارش تصویری از آتش‌سوزی‌های اخیر در جهان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗