skip to Main Content
۳۰ درصد مرگ و میر کمتر در خانه‌های سالمندان دارای اتحادیه کارگری
سیاست کیوسک

۳۰ درصد مرگ و میر کمتر در خانه‌های سالمندان دارای اتحادیه کارگری

نتایج یک پژوهش تابستان گذشته در آمریکا نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در خانه‌های سالمندانی که کارکنانشان اتحادیه داشته‌اند ۳۰درصد کمتر بوده است. این تحقیق که در وبسایت هلت‌افرز منتشر شده است نشان می‌دهد که عضویت در اتحادیه کارگری بخش سلامت موجب دسترسی بیشتر مجموعه به لوازمی مانند ماسک N95 و شیلد و درنتیجه شیوع کمتر بیماری بوده است.

در میان ۳۵۵ خانه سالمندان در ایالت نیویورک که در این تحقیق مورد مطالعه قرار گرفته‌ است، وجود اتحادیه کارگری بخش سلامت با ۳۰ درصد مرگ و میر کمتر از کووید ۱۹ در میان ساکنان خانه سالمندان همراه بوده است. این پژوهش نشان می‌دهد که خانه‌های سالمندانی که دارای اتحادیه‌اند دسترسی بیشتر به لوازم مراقبت و پیشگیری و مبتلایان کمتری به کرونا داشته‌اند.

به طور دقیق‌تر، وجود اتحادیه‌ها با ۱۳.۸ درصد افزایش دسترسی به ماسک N95 و ۷.۳ درصد افزایش دسترسی به شیلد بوده است. همچنین، این تحقیق نشان می‌دهد که وجود اتحادیه‌ها در این مراکز منجر به ۴۲ درصد کاهش ابتلا به کووید ۱۹ بوده است. اما نویسندگان این پژوهش می‌گویند که تحقیق‌های بیشتری برای درک مکانیزم‌های موثر در این همبستگی و کاهش مرگ و میر، مانند آموزش کارکنان، استفاده کمتر از کارکنان نیمه‌وقت، به‌کار بستن پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فضای مناسب برای شنیده‌شدن جمعی صدای کارگران لازم است.

۴۰ درصد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در آمریکا در خانه‌های سالمندان بوده است.

در طول همه‌گیری ویروس کرونا، اتحادیه‌های بخش سلامت می‌توانند نقش موثر و مهمی در دسترسی به امکانات و وضع سیاست‌گذاری‌های لازم برای حمایت از کارکنان و بیماران و ساکنان مراکز مراقبتی و سلامت داشته باشند.

همچنین بخوانید:  70 درصد قاچاق سوخت از مبادی کاملا قانونی انجام می‌شود

 

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗