skip to Main Content
اختصاص ۲۵ هتل لوکس در دهلی به درمان کرونا
جامعه سیاست کیوسک

اختصاص ۲۵ هتل لوکس در دهلی به درمان کرونا

به دستور دولت هند، ۲۵ هتل لوکس در دهلی به مرکز نگهداری از کسانی تبدیل می‌شود که درگیر کووید-۱۹ شده‌اند.

به گزارش گاردین، هر کدام از این هتل‌ها نزدیک به یکی از بیمارستان‌هایی هستند که به مراقبت و درمان کرونا اختصاص یافته‌اند. قرار است پرسنل هتل‌ها در مراقبت و درمان به پرستاران و پزشک‌ها کمک کنند. هر فردی که حالش رو به وخامت بگذارد، از هتل به بیمارستان منتقل خواهد شد تا تحت مراقبت ویژه قرار گیرد.

در حال حاضر دهلی ۹۰۰۰ تخت دارد و فرماندار دهلی با اشاره به پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش تعداد افراد درگیرشده با کووید-۱۹ به بیش از نیم میلیون نفر در این شهر، تاکید کرده است که حداقل چیزی حدود ۱۵۰ هزار تخت تا پایان ماه جولای لازم خواهد شد.

آرویند کروال در پاسخ به سوالی درباره میزان آمادگی پرسنل هتل‌ها برای خدمات پرستاری گفته است: «در مواقع اضطراری باید با مشکلاتمان خلاقانه روبه‌رو شویم. پرسنل هتل‌ها می‌توانند زیر نظر تیم پزشکی به چک کردن تب و نظارت بر میزان اکسیژن بپردازند. اگر هم بیماری حالش وخیم شد، می‌توانند گزارش دهند تا او به بیمارستان برود»

استفاده فرمانداری دهلی از امکانات هتل‌های خصوصی برای افزایش ظرفیت درمان و کمک به کادر درمان نشان می‌دهد وقتی دولت بخواهد بحرانی را مدیریت کند، راهش را پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید:  لایحه رتبه‌بندی و تراژدی بازنشستگان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗