skip to Main Content
چرا مردم در خانه نمی‌مانند؟
جامعه کیوسک

گلایه فرمانده ستاد کرونا از مردم

چرا مردم در خانه نمی‌مانند؟

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران به خاطر آنچه «عدم رعایت نکاتی مانند ماندن در منزل و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی» عنوان کرده، از مردم گلایه کرده است و گفته این مسئله «سبب افزایش بار زحمات کادر درمانی کشور شده است». این در حالی است که رئیس‌جمهوری دو هفته پیش با تصور این که کرونا چندان هم قرار نیست شرایط کشور را تغییر دهد، گفته بود « از روز شنبه همه روال‌ها به صورت عادی در کشور خواهد بود» و بنا بر چنین رویکردی تقریبا بیشتر ادارات دولتی و بنگاه‌های خصوصی به کار خود مثل سابق ادامه داده‌اند تا مردم مجبور باشند در منزل نمانند.

دکتر علیرضا زالی با اشاره به اینکه «کرونا یک سرماخوردگی ساده نیست و می‌تواند افراد زیادی را به کام مرگ بکشاند»، رفتارهای مردم و مسئولین در قبال کرونا را «سهل‌انگاری بسیار هولناک» توصیف کرده است.

او همچنین ادعا کرده است که «عمده‌ گلایه کادر درمانی» نیز این است که «برخی از مردم کروناویروس را شوخی گرفته‌اند» و از قول پرستاران کشور پرسیده که «چرا هر روز تعداد بیمار بیشتری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند». ادعای فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران در حالی مطرح می‌شود که گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها نشان می‌دهند که کادر درمانی کشور بیش از آنکه از مردم گلایه داشته باشند، خواهان جدی گرفته شدن این اپیدمی از سوی مسئولین هستند.

همچنین بخوانید:  قاچاق دلیل اصلی بیکاری کارگران
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗