skip to Main Content
فروش کلیه برای حفظ سپیدرود رشت
جامعه عمومی کیوسک

فروش کلیه برای حفظ سپیدرود رشت

هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در سامانه اهدای عضو ثبت‌نام کرده‌اند و می‌خواهند اعضای بدن خود را برای درآمد و حفظ تیمشان بفروشند.

افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در واکنش به فراخوان فروش کلیه از سوی هواداران سپیدرود می‌گوید پنجره بسته نقل و انتقالاتی این تیم در پی  بیش از دو میلیارد تومان بدهی این تیم است و بدهی‌های سپیدرود مربوط به پنج سال اخیر بوده و در پی جلب نظر شاکیان هستیم. ناظمی سقوط سپیدرود به لیگ یک را تراژدی غم‌انگیز برای فوتبال گیلان می‌داند و اضافه می‌کند: اعضای شورای شهر رشت قول حمایت مالی ۴۵۰ میلیون تومانی تیم سپیدرود رشت را داده‌اند و اهدای این مبلغ به‌عنوان اسپانسر می‌تواند بخشی از مشکلات مالی سپیدرود را برطرف کند. بنده مدیرعامل سپیدرود هستم و اختیارات یک مالک را ندارم.

بحث مالکیت و بحران تیم‌داری تیم‌های فوتبال از اصلی‌ترین مشکلاتی است که در بحران اقتصادی این روز‌های تیم‌های فوتبال مطرح می‌شود. البته ملوان با مدیریت دو بازیکن سابق خود توانست موفق‌تر از دو تیم دیگر در مدیریت عمل کند  ولی فوتبال گیلان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و نتایج نه چندان خوب تیم‌های گیلانی در لیگ یک برگرفته از وضعیت نابسامان اقتصادی سه تیم بزرگ این استان است.

همچنین بخوانید:  روایتی تلخ از تجارت کلیه در ایران
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗