skip to Main Content
تیم را به مردم بدهید
هواداران فوتبال استقلال
جامعه کیوسک

واکنش‌ یک فوتبالیست قدیمی به بحران استقلال

تیم را به مردم بدهید

یکی از بازیکنان اسبق تیم استقلال با اشاره به وضع اسفناک این روزهای فوتبال ایران و به طور خاص تیم استقلال، راه حل را «پس دادن تیم استقلال به طرفداران» دانسته است. داوود سیدعباسی که هم در استقلال بازی کرده و هم در پرسپولیس، با بیان این که آمدن استراماچونی هم مشکلات این تیم را حل نخواهد کرد، پیشنهاد داد که استقلال به مردم و طرفدارانش پس داده شود. او خطاب به مقامات و تصمیم‌گیرنده‌ها گفت:

دوستان که در این چند وقت مدام پشت هوادار پنهان شده و جبهه گرفتند اگر شما خیلی به هوادار اعتماد دارید خب چرا فقط یک بار تاکید می‌کنم فقط یک بار اجازه نمی دهید همین هواداری که در سرما و گرما جان و مالش را برای استقلال می‌دهد خودش برای تیم تصمیم بگیرد.این دوستان مگر در این مدت با تصمیمات شان بیشترین لطمه را به استقلال نزدند؟ یک بار هم به مردم اعتماد کنند شاید متوجه شوند کجا اشتباه کرده‌اند!

پیش از این هم کاپیتان تیم استقلال، وریا غفوری، بعد از رفتن ناگهانی سرمربی ایتالیایی استقلال، به خبرنگاران گفته بود:

من یه چیز دیگه می‌خوام به وزارت‌خونه بگم. چجوریه این هوادار، صاحبای اصلی تیم‌ان، شش ماهه، هفت ماهه، هشت ماهه می‌گن «حیا کن رها کن»، چجوری شما نمی‌شنوی؟ ببخشید شما چیکاره‌ای که برای مردم تصمیم می‌گیری؟

ایده واگذاری باشگاه‌ها و تیم‌های دولتی به مردم و هواداران همواره در جهت واگذاری به بخش خصوصی تفسیر شده است، اما حرف‌های سیدعباسی و غفوری نشانه‌های کم‌رنگ اما مهمی از میل فوتبالی‌ها به مشارکت مردم و هواداران در اداره تیم‌های فوتبال دارد. اخیراً هم هواداران تیم استقلال در تجمع مقابل این باشگاه خواستار رسیدگی به عدم شفافیت اقتصادی در اداره این باشگاه شده بودند و وریا غفوری با انتشار تصویر این درخواست هواداران در صفحه اینستاگرام خود، خواستار پیگیری این مسئله از سوی مسئولین شده است.

همچنین بخوانید:  اقتصاد سیاسی فوتبال در روزگار نئولیبرالیسم

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗