skip to Main Content
راهکار دولت برای آلودگی هوا: چه ماسکی بزنید بهتر است
زمین کیوسک

راهکار دولت برای آلودگی هوا: چه ماسکی بزنید بهتر است

راهکار دولت برای آلودگی هوا: چه ماسکی بزنید بهتر است

رئیس گروه سلامت هوا در گفتگو با ایسنا توصیه‌هایی در خصوص هوای آلوده این روزهای تهران مطرح کرد. طبق روال هر سال در فصل پاییز، هوای تهران و سایر شهرهای بزرگ در مرز ناسالم برای همه گروه‌ها قرار می‌گیرد. روز گذشته آلودگی هوای تهران باعث شد تا زنگ‌های ورزش تمامی مدارس استان تهران تعطیل شود. امروز، یکشنبه ۱۹ آبان، در همین راستا کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران با حضور نمایندگان وزارت بهداشت تشکیل شد. کمیته‌ای که به طور تخصصی روی مسئله‌ای متمرکز است که به طور مستقیم جان میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند، که اگر آن‌ها را نکشد، بدون‌شک از عمرشان خواهد کاست. اما نتیجه و خروجی این جلسه چه بود؟
به گزارش ایسنا، عباس شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا پس از این جلسه اعلام کرد که آلودگی هوای تهران تا آخر هفته ادامه دارد. وی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: «امروز در جلسه حضور داشتیم. از آنجایی که سلامت اولویت اول ما در وزارت بهداشت است و سلامت مردم باید حفظ شود، همواره تاکید داشتیم که راهکارهایی که برای آلودگی هوا دیده می‌شود، باید در راستای کاهش منابع آلودگی هوا و کاهش مواجهه مردم به خصوص گروه‌های حساس با آلودگی هوا باشد.»
اما این راه‌کارها چیست؟ توصیه وزارت بهداشت به بیماران، و توصیه‌هایی در خصوص استفاده کردن از ماسک‌های مناسب، مهم‌ترین واکنش رسمی مقامات در خصوص آلودگی‌های این روزها بوده‌ است.

همچنین بخوانید:  خانه‌های خالی بالاخره مالیات می‌دهند؟
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗