skip to Main Content
اولین ابرقهرمان مسلمان آمریکایی مارول ساخته می‌شود
کیوسک

اولین ابرقهرمان مسلمان آمریکایی مارول ساخته می‌شود

کوین فایگی تهیه‌کننده فیلم‌های «جهان سینمایی مارول» از تولید فیلمی با محوریت شخصیت «خانم مارول» معروف به «کامالا خان» خبر داده است. این شخصیت اولین ابرقهرمان مسلمان امریکایی است که به جهان کتاب‌های کمیک معرفی شد.

بری لارسن بازیگر برنده اسکار فیلم تحسین شده «اتاق» قرار است نقش این شخصیت را بر پرده سینما ایفا کند. به گفته فایگی این پروژه سینمایی بلافاصله بعد از فیلم جدید کاپیتان مارول وارد فاز تولید می‌شود.

فایگی از گفتن جزئیات بیشتری از این پروژه خودداری کرده و گفته «خانم مارول … قهرمان مسلمانی که از کاپیتان مارول الهام گرفته قطعا از پروژه‌های در دست تولید است.»

فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» برای اکران در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود. در این فیلم لارسن در نقش «کارول دنورز» ظاهر شده که اولین فیلم زن‌محور مارول شمرده می‌شود و در اصل «خانم مارول» نام داشته است (در کتاب کمیک چاپ ۱۹۷۷). هویت خانم مارول در سال ۲۰۱۴ به کامالا خان تغییر یافت و اولین شخصیت زن مسلمان مارول را به دنیا معرفی کرد. شخصیت کامالا خان در کتاب مصور مارول به عنوان یک نوجوان پاکستانی امریکایی معرفی شده که اهل جرسی در ایالت نیوجرسی است و ناگهان پی به قابلیت‌های ابرانسانی‌اش می‌برد.

فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی است که بر پایه شخصیت‌های کمیک‌ مارول ساخته و منتشر می‌شوند.

همچنین بخوانید:  استانداردهای جدید اسکار برای تقویت اقلیت‌ها در سینما
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗