skip to Main Content
نشست «اندیشه، سیاست، اقتصاد» در دانشگاه علامه طباطبایی
اقتصاد سیاست کیوسک

نشست «اندیشه، سیاست، اقتصاد» در دانشگاه علامه طباطبایی

نشست سه روزه «تاملاتی درباره اندیشه، سیاست و اقتصاد» از شنبه ۲۲ مهر تا دوشنبه ۲۴ مهر در سالن مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده، قرار است شنبه ۲۲ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ صالح نجفی و یاشار دارالشفاء سخنرانی خود را با عنوان «اندیشه‌ورزی و کنش‌گری» ارائه کنند. پس از آن از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ عادل مشایخی و شروین وکیلی با موضوع «لیبرالیسم، ناسیونالیسم ایرانی و اندیشه ایرانشهری» سخنرانی می‌کنند.

یکشنه ۲۳ مهر علی کشفی و سید مجید حسینی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به «سیاست‌گذاری‌های فرهنگی معاصر» خواهند پرداخت و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ نیز فاطمه صادقی و مهدی یوسفی با عنوان «امکان کنش‌ورزی سیاسی» سخنرانی خواهند کرد.

دوشنبه ۲۴ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ محمد مالجو و میثم هاشم‌خانی درباره «تامین مالی آموزش عمومی» سخن خواهند گفت و در ادامه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ حاتم قادری و کمال رضوی سخنرانی خود را با عنوان «روشنفکری دینی؛ امکان و امتناع» ارائه خواهند داد.

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در خیابان شریعتی، سه‌راه ضرابخانه، خیابان داوود گل‌نبی، بعد از بیمارستان نگاه، نرسیده به میدان کتابی واقع شده است.

همچنین بخوانید:  در نظام‌آباد چه گذشت؟
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗