skip to Main Content
سیاست کیوسک

بالتیمور را ترک کنید

هفته گذشته اعتراضات شهر بالتیمور در پی کشته شدن فِرِدی گِری به علت ضرب و شتم توسط پلیس آغاز شد. در این ویدئو دستگیری فِرِدی گِری را به روایت یکی از شهروندان مشاهده می‌کنید.

Baltimore Citizen Who Recorded Freddie Gray’s Arrest Speaks Out. #FreddieGray

Posted by Underground Resistance on Saturday, 25 April 2015

در پی اعتراضات به مرگ فردی گری فضای شهر بالتیمور به شدت امنیتی بوده و در برخی ساعات تردد در شهر ممنوع اعلام شده است. معترضان دست به آتش زدن ساختمان‌های پلیس و حمله متقابل به نیروهای امنیتی زده‌اند. رسانه‌های دست راستی و محافظه کار آمریکایی با تمرکز یک جانبه بر اختلالات شهری و خشونت معترضان توجه‌ها را از مسئله اصلی که ستم روا شده به سیاه پوستان است منحرف کرده‌اند.

در این ویدئو یکی از معترضان به خبرنگار فاکس‌ نیوز می‌گوید که چرا صدای اعتراض در بالتیمور را گزارش نمی‌کند. وی در بخشی از این ویدئو می‌گوید:

«یک سیاه می‌تواند صدایش را بلند کند و شما لازم نیست از او بترسید. من می‌خواهم از بالتیمور خارج شوید، چون شما از بیخانمان‌های بلوار ام‌ال‌کی بالتیمور چیزی نمی‌گویید. شما از سطح فقر در شمال بالتیمور حرفی نمی‌زنید. شما دوسال پیش برای گزارش «تظاهرات یک میلیون نفر» اینجا نبودید. اما حالا برای گزارش «شورش سیاهان» سر و کله‌تان پیدا شده؟ شما به خاطر فِرِدی‌ گری به اینجا نیامده‌اید. ما از اینکه شما ما را لات خطاب می‌کنید عصبانی هستیم. من می‌خواهم رسانه‌های سفیدپوست بالتیمور را ترک کنند مگر آنکه داستان واقعی را روایت کنند.»

 

Just before he goes live on Fox News Geraldo is confronted by a man in West Baltimore.

Posted by Ben Hancock on Wednesday, 29 April 2015

همچنین بخوانید:  چرا ایلنا خبرنگاران کارگری را اخراج کرد؟
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗