skip to Main Content
معترض به خشونت جنسی مارادونا تهدید به مرگ شد
جامعه کیوسک

معترض به خشونت جنسی مارادونا تهدید به مرگ شد

بنا به گزارش رویترز، بازیکن فوتبال آرژانتینی، پائولا دَپنا (Paula Dapena) دیروز (دوشنبه) اعلام کرد بخاطر خودداری از مشارکت در یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت دیه‌گو مارادونا تهدید به مرگ شده‌ است. 

در روز شنبه، سه روز بعد از مرگ ستاره‌ی آرژانتینی -دیه‌گو مارادونا- هنگامی که بازیکنان دو تیم ویاخس اینتریاس و دپرتیوو آبانکا در حال برگزاری یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت مارادونا بودند، فوروارد میانه‌ی تیم اینتریاس، پائولا دپنا، از مشارکت در این مراسم خودداری کرد و پشت به بازیکنان هر دو تیم نشست. او دلیل این حرکت خود را اعتراض به به سکوت رسانه‌ها دربرابر رفتارهای خشن مارادونا علیه پارتنرهایش اعلام کرد. 

این بازیکن ۲۴ ساله در یک برنامه‌ی رادیویی اعلام کرده است که هیچ از انجام این حرکت پشیمان نیست و دوباره نیز همین کار را خواهد کرد: «من به هیچ‌عنوان برای کسی که خشونت خانگی ورزیده یک دقیقه سکوت نخواهم کرد و برای قربانیان او نیز ساکت نخواهم نشست.  این چیزی‌ست که ایدئال‌های فمنیستی من اجازه نخواد داد: احترام به مارادونا … بله به عنوان فوتبالیست، بازیکن بزرگی بوده است ولی به عنوان یک فرد رفتار او غیر مسئولانه بوده است». دپنا همچنین اظهار کرد که تا بحال پیام‌های حمایتی بسیاری را دریافت کرده است ولی همچنین برخی او و هم‌تیمی‌های او را تهدید به مرگ کرده‌اند. 

بسیاری از رسانه‌های ایران (همچون تابناک و طرفداری) این حرکت اعتراضی پائولا دپنا را «توهین» به مارادونا قلمداد کرده‌اند. در سال ۲۰۱۴، تصاویری از مارادونا رسانه‌ای شد که در آن مارادونا در حال کتک‌زدن دوست‌دختر سابقش روسیا الیویا بوده است. مارادونا هیچ‌گاه اصالت ین تصاویر را به چالش نکشید ولی قسم خورده‌است که تا بحال زنی را کتک نزده است. دیه‌گو ماردونا، بازیکن مشهور فوتبال آرژانتین، در روز ۲۵ نوامبر، روز حذف خشونت علیه زنان در گذشته است.

همچنین بخوانید:  رئیس سازمان بهزیستی کشور: به کودکان کار اعتقاد ندارم
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗