skip to Main Content
زور کرونا، مجلس و دولت به کنکور نمی‌رسد
جامعه کیوسک

زور کرونا، مجلس و دولت به کنکور نمی‌رسد

برگزاری کنکور سراسری با وجود تاکید وزیر بهداشت بر امکان گرفتار شدن جوانان از فاصله ۷۰ تا ۸۰ متری به‌وسیله دستگاه‌های تهویه، همچنان بلاتکلیف است.

اگرچه مینو محرز عضو ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو پیشنهاد استفاده از استادیوم‌ها و فضاهای باز برای برگزاری آزمون سراسری را داده، اما به نظر نمی‌رسد در این ایده توجهی به گرمای هوا در نقاط مختلف کشور شده باشد.

از سویی دیگر مجلس هم پس از اظهارات محمدباقر قالیباف مبنی بر ضرورت تعویق کنکور و وعده او درباره مداخله مجلس در ماجرا، از طرح دوفوریتی تعویق کنکور عقب‌نشینی کرده است.

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری هم با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ها درباره شیوع هم‌زمان کرونا و آنفولانزا در پاییز باعث می‌شود دولت از تعویق کنکور خودداری کند، گفته است:

 گروهی از داوطلبان که آمادگی برگزاری کنکور را دارند، دولت و وزارت علوم را تحت فشار قرار می‌دهند تا آزمون برگزار شود؛ بیان کرد: گروه دوم نیز داوطلبانی هستند که کمتر مطالعه کرده‌اند و دنبال یک فرصتی هستند که مطالعات خود را بیشتر کنند و خواهان تأخیر در برگزاری آزمون سراسری هستند.

حال که به نظر می‌رسد حامیان برگزاری کنکور سراسری زور بیشتری دارند، باید دید برگزاری آزمونی که سال ۹۶ درباره گردش مالی هشت‌هزار میلیارد تومانی آن حرف‌هایی زده می‌شد، در بحبوحه کرونا به چه قیمت و با چه ترتیبی برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:  سایه سنگین کرونا بر سیستان‌و‌بلوچستان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗