skip to Main Content
قالیباف: اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود
جامعه کیوسک

قالیباف: اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود

محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن هشدار نسبت به وضعیت کنونی کشور در زمینه‌های مختلف، گفت: امروز در کشور ناکارآمدی اشباع شده داریم؛ یعنی اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود.

قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه ۳۰ دی در نشست کاندیداهای معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در سالن صدرا برگزار شد، با بیان اینکه امروز مهم‌ترین چالش کشور ما چالش کارآمدی و مدیریتی است، گفت: ما بعد از این دیگر فرصت نداریم که این سیستم نظام اجرایی و مدیریتی کشور را متحول و دگرگون و درست کنیم. یک سال و نیم پیش رو از دید من مقطع عاشورای مدیریتی کشور است، چون بعد از سال ۱۴۰۰ هرچه به میدان بیاییم، عمل ما مثل توابین و مختارهای بعد از عاشورا خواهیم شد. اگر یک ۸ سال دیگر بر این کشور بگذرد، دیگر یا نیروهای انقلاب در قید حیات نیستند، یا دیگر توان اجرایی ندارند و کار نخواهند داشت.

قالیباف با انتقاد از روند مدیریتی کشور طی سالیان گذشته، اظهار داشت: ما در گذشته کادرسازی و جوان‌گرایی نداشتیم و در واقع در این زمینه کوتاهی کردیم که باید در انتخابات پیش رو و همچنین انتخابات ریاست‌جمهوری تمام توان خود را به‌کار گرفته و گذشته را جبران کنیم. امروز در کشور ناکارآمدی اشباع شده داریم؛ یعنی اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود.

محمدباقر قالیباف در حالی ناکارآمدی و شیوه مدیریت کشور را مورد انتقاد قرار می‌دهد که اکنون خود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از سال ۸۴ تا ۹۶ نیز شهردار تهران بوده است و همواره از پست و مقام ارشد حکومتی برخوردار بوده است.

همچنین بخوانید:  موج جدید بیکاری پرستاران با قرارداد ۸۹ روزه
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗