skip to Main Content
فراخوان مشارکت عمومی در تدوین لایحۀ قانونی حمایت از حیوانات
جامعه کیوسک

فراخوان مشارکت عمومی در تدوین لایحۀ قانونی حمایت از حیوانات

فراخوان مشارکت عمومی در تدوین لایحه قانونی حمایت از حیوانات منتشر شد.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور از صاحب‌نظران این عرصه دعوت کرد تا نظرات خود را درباره پیش‌نویس «لایحه حمایت از حیات حیوانات» ارائه دهند.

در سایت معاونت حقوقی رئیس‌جمهور آمده است: «معاونت حقوقی رئیس‌جمهور با انتشار پیش‌نویس «لایحه حمایت از حیات حیوانات» از صاحب‌نظران دعوت کرد تا نقد و نظر مکتوب خود را ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ انتشار (۲۰ مهر)، به نشانی تهران، میدان پاستور، نهاد ریاست جمهوری، معاونت حقوقی، معاونت ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی یا پست الکترونیک mp.ghanoonasasi@iripo.ir ارسال کنند.»

این در حالی است که در روزهای گذشته پلیس امنیت تهران اقدام به تعطیلی چند «پت‌شاپ» در سطح شهر تهران کرد.

پیش‌نویس «لایحه حمایت از حیات حیوانات»:

لایحه حمایت از حیوانات

همچنین بخوانید:  افزایش سن و سنوات بازنشستگی به دلیل بحران مالی سازمان تامین اجتماعی
3 نظر
  1. شدیدا خواهان تصویب قانون حمایت از حیوانات سرزمینم هستم… تمام مخلوقات خدا حق حیات و زندگی دارند. مجازات حیوان آزار باید هزاران برابر مجازات کسی باشد که به انسان آسیب می زند زیرا حیوان آزار دیروز همان جنایتکار و دزد و قاتل و متجاوز امروز است . اگر حیوان آزار به اشد مجازات برسد یقینا جنایت و بذه در سرزمینم کم و کمرنگ خواهد شد.
    کسیکه به حیوان بی دفاع ظلم میکند به راحتی می تواند به انسان هم ظلم کند. متجاوز حیوان همان است که به کودک و ناموس انسان تجاوز می کند.

  2. هرچه سریع تر قانون حمایت از حیوانات باید تصویب شود
    تحمل اینهمه آزاری که حیوانات در ایران میبینند و بی توجهی به این موجودات که حقوقی مانند ما باید داشته باشند ، خارج از توان انسان مسئول ‌متعهد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗