skip to Main Content
پلیس در مبارزه با بدحجابی ۴۰ درصد فعال‌تر شده است
جامعه کیوسک

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

پلیس در مبارزه با بدحجابی ۴۰ درصد فعال‌تر شده است

فرمانده پلیس گفته است که امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، فعالیت‌های پلیس در زمینه عفاف و حجاب ۴۰ درصد افزایش یافته است.

حسین اشتری که در جمع ائمه جمعه سراسر کشور سخن می‌گفت با اعلام این خبر افزود: گرچه ما به این حد نیز راضی نیستیم ولی برحسب قانون وظایف خود را به درستی انجام داده‌ایم.

او همچنین در مورد طرح ناظر که مربوط به تذکر به خودروهایی است که در آن‌ها بدحجابی صورت گرفته گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده‌اند که با برخورد محترمانه از آنها تعهد اخذ شده همچنین اعلام شده است در صورت تکرار، خودرو آنها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از مخالفان این طرح انتقاد کرده و گفته: بررسی ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده‌اند.

امروز همچنین خبری منتشر شد که پلیس از دو ماموری که در پارکی در تهرانپارس با نوجوانانی که مشغول آب‌بازی بودند برخورد کرده بودند، تقدیر کرده است.

همچنین بخوانید:  تظاهرات کابل در اعتراض به قتل ۷ افغان هزاره‌ای
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗