skip to Main Content
شرکت‌های زیانده، دسته گل‌های دولت‌ها به تامین اجتماعی هستند
جامعه کیوسک

شرکت‌های زیانده، دسته گل‌های دولت‌ها به تامین اجتماعی هستند

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص واگذاری شستا گفت: اگر دولت به فکر بحران سازمان تامین اجتماعی است به‌جای آنکه صحبت از واگذاری شرکت‌های شستا بکند، بدهی ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی خود را به این سازمان بپردازد.

فضل‌الله کشاورز با تاکید بر اینکه واگذاری شرکت‌های زیانده سخنی بسیار منطقی است، گفت: تعجب ما بیشتر از این است که چرا مدیران سازمان تامین اجتماعی به فکر واگذاری شرکت‌های زیانده و باز کردن این معضل از سر سازمان نبوده و نیستند؟

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران خطاب به رئیس‌جمهور گفت: تعجب بیشتر ما از این است که گویا دولت نمی‌داند سازمان تامین اجتماعی حق‌الناس است نه بیت‌المال نیست لذا نمی‌تواند در مورد بیت‌المال تصمیم بگیرد.

کشاورز گفت: اگر به تاریخچه دولت‌ها نگاه کنید، این شرکت‌های زیانده دسته گل‌هایی هستند که دولت‌های قبلی بابت بدهی خود به تامین اجتماعی تحویل دادند. یعنی دولت‌ها شرکت‌های زیانده را که مانند استخوان در گلو برای دولت شده بود، به سازمان تامین اجتماعی دادند تا هم از شر آنها راحت شوند و هم بخشی از بدهی خودشان به تامین اجتماعی را بپردازند.

همچنین بخوانید:  «مباحثه‌ی بزرگ ملی» ماکرون یک حقه‌بازی بزرگ است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗