skip to Main Content
سارق ریش‌تراش در کوی دانشگاه سرهنگ شده است
سیاست کیوسک

سارق ریش‌تراش در کوی دانشگاه سرهنگ شده است

به نظر می‌رسد اروجعلی ببرزاده، یکی از دو متهم پرونده کوی دانشگاه تهران که از اتهام خود تبرئه نشده بودند، اکنون سرهنگ و رئیس یکی از کلانتری‌های تهران است.

خبرگزاری رکنا در خبری که روز دهم فروردین‌ماه امسال منتشر کرده، از اروجعلی ببرزاده به عنوان سرهنگ کلانتری ۱۵۷ نام برده است.

اروجعلی ببرزاده، سرباز وظیفه، دو سال بعد از واقعه حمله به کوی دانشگاه به اتهام دزدیدن یک ریش‌تراش به ۹۱ روز زندان و ۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود. این دادگاه همواره به عنوان یکی‌ از فرمایشی‌ترین و غیرعادلانه‌ترین دادگاه‌های سیاسی تاریخ کشور مورد نقد بوده است.

همچنین بخوانید:  دولت نامرئی؛ جنگ، پروپاگاندا، کلینتون و ترامپ
5 نظر
  1. سلام!درسته ژان وال ژان هم یه دزد معرفی شد!اون بخاطر یه قرص نان دزد شد!ولی زمانی که به دارایی رسید آیا کسی اونو میشناخت!؟اسم شو عوض کرده بود ؛مردم اونو بهعنوان ژان وال ژان نمیشناختن؟ولی این جوان حالا به خاطر وظیفه ای که داشت تو عمل انجام شده قرار گرفت!ولی آیااین اختیار و نداشت که ضرب وشتم نکنه!؟دزدی نکنه!؟کوتاه کنم عرضم!!مزدور شناسایی شد و پرورش و پراخت میشود!!

  2. مشکلی نیست،فقط واسم سواله کسی ‌ه محکومیت قضایی داره چجوری میتونه جذب شه.حتما میدونین که داشتن سوء پیشینه یکی از شر ط اصلی جذب سازمانیه وگرنه هممون ادمیم و جایز الخطا.واسه هرکسی احتمال داره که پیش بیاد

  3. گیرم اینطور باشه،شما به چه حقی آبروی یک نفر رو می برید؟چرا انتظار دارید افرادی که مسئولیت کوچیک تا بزرگ دارن معصوم باشن و هیچ خطایی نکن،ایشون اون زمان خبطی انجام داده و به خاطرش محکوم و توبیخ شده، دیگه تا آخر عمر که نباید چوب اون اشتباه کوچیک رو بخوره،مثل ژاور که بعد از توبه ژان وال ژان دست از سرش برنمیداشت،امیدوارم اگر اون سرباز نظام وظیفه و این سرهنگ یک شخصیت هستن،در مسئولیتی که هستن بتونن کمترین اشتباه و بیشترین خدمت رو داشته باشن،کاش همه مرتکب اشتباهی کوچیک و قابل جبران بشیم نه اشتباه بزرگ و غیرقابل جبران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗