skip to Main Content
«بینوایان» در هتل ۵ ستاره
فرهنگ کیوسک

«بینوایان» در هتل ۵ ستاره

حسین پارسایی نمایش موزیکال «بینوایان» را بر اساس داستان مشهور ویکتور هوگو در رویال هال هتل اسپیناس پالاس اجرا خواهد کرد.

پارسایی که قصد داشت در تالار وحدت رکورد قیمت بلیت را بشکند و در ابتدا بلیت‌فروشی اولیورتوئیست را با قیمت ۱۲۰هزار تومانی شروع کرده بود، به گفته خبرگزاری تسنیم قصد دارد در اجرای جدید خود از بلیت‌های ۲۵۰هزار تومانی رونمایی کند.

این نمایش که در قالب عظیمی اجرا خواهد شد، از ماه‌های پیش مراحل تولیدش آغاز شده است و حتی شواهد نشان می‌دهد تولید اثر شرایط عدم حضور مداوم حسین پارسایی در ایرانشهر را نیز فراهم کرده است. اگرچه پارسایی کارمند این تماشاخانه نیست؛ اما فراز و نشیب‌های این تماشاخانه در سال گذشته، نشان می‌دهد دقیقاً در زمان تمرین‌های حسین پارسایی در ایرانشهر و تالار وحدت بوده است. علاوه بر این او ۶۰ شب از مهم‌ترین ساعات اجرای ایرانشهر را در تالار وحدت و اجرای اولیورتوئیست سپری کرده است.

حسین پارسایی که سال‌ها پیش با کارگردانی آثار مذهبی و حوزه هنری شروع کرد، از مدیران ثابت هنری در دولت‌های مختلف بیست سال اخیر و در حال حاضر مدیر شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی و مدیر تماشاخانه ایرانشهر است.

همچنین بخوانید:  تئاتر چریکی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗