skip to Main Content
صدای رانندگان کامیون شنیده شد؟
سیاست عمومی کیوسک

صدای رانندگان کامیون شنیده شد؟

پس از اعتصاب رانندگان کامیون، داریوش امانی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌‌وگویی با خبرنگار ایلنا وعده داده که از این پس مشکلات و دغدغه‌‌‌های این قشر بدون پیچیدگی‌‌‌ها و بروکراسی‌‌‌های اداری به سازمان راهداری منتقل می‌‌‌شود.

امانی در مورد حق بیمه رانندگان گفته است که یارانه حق بیمه رانندگان به مدت «چند روز» قطع شده بود و اکنون این موضوع برطرف شده است.

امانی همچنین در مورد بیمه بازنشستگی رانندگان وعده داد که نهایتا تا دو ماه دیگر هم این موضوع حل خواهد شد. او در ادامه قول داد که مسائل مربوط به رفاه و بیمه تکمیلی به زودی به مرحله اجرا می‌رسند.

این مقام مسئول گفته که در جریان تمام موضوعات مطرح‌شده از سوی رانندگان است اما حل و رفع برخی از این مشکلات فراتر از اختیارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌‌ای است و باید نهادهای بالادستی دستور رسیدگی به این موضوعات را بدهند.

امانی از سوی دیگر درخواست افزایش ۵۰ درصدی کرایه را غیرمنطقی خواند و گفت این امر به ضرر رانندگان تمام می‌شود.

او در پایان با بیان اینکه کامیون‌دارها نگران افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک نباشند، ابراز کرد: با تمام نهادهای مسئول از جمله وزارت صنعت و بانک مرکزی مذاکره شده‌ایم که تمام این لوازم مورد نیاز با ارز دولتی خریداری و توزیع شود.

باید در ماه‌های آینده دید که دولت و مقامات مسئول تا چه حد به قول‌های خود وفادار خواهند ماند.

 

همچنین بخوانید:  پیوندهای نفت و سیاست
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗