skip to Main Content
قرارداد باراک و میشل اوباما با نتفلیکس برای ساخت سریال و مستند
فرهنگ کیوسک

قرارداد باراک و میشل اوباما با نتفلیکس برای ساخت سریال و مستند

«باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و همسرش قراردادی رسمی با شرکت نتفلیکس امضا کردند که براساس آن به تولید سریال‌های تلویزیونی، مستند و فیلم سینمایی با این کمپانی خواهند پرداخت.

«باراک اوباما» درباره این قرارداد که پیش‌بینی می‌شود ارزش چند صد میلیون دلاری داشته باشد، گفته یکی از لذت‌های ساده این است که بتوان با تعدادی بیشتری از مردم در ارتباط بود و به آن‌ها کمک کرد تجارب‌شان را با طیف گسترده‌تری از مردم به اشتراک بگذارند.

«میشل اوباما» هم درباره این همکاری با نتفلیکس گفته من و «باراک» همواره به قدرت داستانگویی برای الهام بخشیدن، فکر کردن متفاوت درباره جهان پیرامون و کمک به باز کردن ذهن و قلب‌هایمان به سمت دیگران معتقد بوده‌ایم. نتفلیکس یک سرویس بی‌رقیب و بسیار مناسب برای نوع داستان‌هایی است که ما می‌خواهیم به اشتراک بگذاریم و بی‌صبرانه در انتظار آغاز این همکاری هستیم.

هنوز رقم قرارداد بین «باراک اوباما» و همسرش با نتفلیکس مشخص نیست. این دو پیش از این یک قرارداد مشترک برای انتشار کتاب زندگی‌نامه با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» به ارزش ۶۵ میلیون دلار به امضاء رسانده‌اند.

شبکه «نتفلیکس» ۱۲۵ میلیون عضو در سراسر جهان دارد و بی‌رقیب‌ترین کمپانی تولید سریال و ارائه اینترنتی آن در جهان است. از طرفی محبوبیت زوج اوباما می‌توانید به محبوبیت بیش از پیش نتفلیکس بپردازد.

همچنین بخوانید:  بی‌خانمانی روی سن تئاتر
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗