skip to Main Content
به گفته رئیس شورای شهر تهران بودجه فرهنگی شهرداری بیشتر خرج مداحان و پخت آش می‌شود
جامعه کیوسک

به گفته رئیس شورای شهر تهران بودجه فرهنگی شهرداری بیشتر خرج مداحان و پخت آش می‌شود

به گفته رئیس شورای شهر تهران بودجه فرهنگی شهرداری بیشتر خرج مداحان و پخت آش می‌شود.

محسن هاشمی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران که با حضور نمایندگان مجلس، استاندار، فرماندار تهران، معاونان شهرداری و اعضای شورای شهر صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت) برگزار شد گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری فقط ۲ هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی دارد که مقدار زیادی از این بودجه هم صرف مناسبات و خرج پخت آش و مداحان می‌شود به همین دلیل شهرداری نمی‌تواند به تنهایی از پس آسیب‌های اجتماعی بربیاید.

هاشمی هم‌چنین در این جلسه گفت: مردم حق دارند بگویند ما بی‌عرضه هستیم چرا که اکنون شاهد هدر رفت منابع هستیم و ۱۵۰ ایستگاه مترو مورد بهره‌برداری درست قرار نگرفته‌اند، اما دولت و شهرداری وارد نمی‌شوند. من از آقای نوبخت و روحانی گله دارم که وعده دادند یارانه مترو را پرداخت می‌کنند اما هنوز این وعده عملی نشده است الان خط هفت مترو ۱۵۰ ایستگاه دارد که باید تجهیز شود یک و نیم میلیارد دلار و ۵۰۰ میلیون یورو در این خصوص فاینانس داریم اما نظام بوروکراسی اجازه استفاده از این منابع را به ما نمی‌دهد.

به گفته هاشمی براساس نظرسنجی‌ها درباره مطالبات مردم، ۹۳ درصد مطالبات مردم حل معضل ترافیک و آلودگی هوا است و ما می‌توانیم فقط با تجهیز ۲۰۰ کیلومتر مترو و ۱۵ ایستگاه تعداد سفرهای شهری را از ۲ میلیون به ۷ میلیون افزایش دهیم.

همچنین بخوانید:  امنیت زیستی تحت‌تاثیر بحران آب
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗