skip to Main Content
ورود مدعی‌العموم به ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز مشکین‌شهری
جامعه کیوسک

ورود مدعی‌العموم به ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز مشکین‌شهری

به دنبال تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مشکین شهر استان اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان از ورود مدعی‌العموم به این موضوع خبر داده است.

به گفته ناصر عتباتی بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، دانش‌آموز بر سر کلاس آیین و نگارش دیر حاضر می‌شود و از آنجاییکه جودو کار بوده معلم دستش را روی گردن دانش آموز می‌گذارد تا مقاومت این دانش آموز ورزشکار را بسنجد. در ادامه دانش‌آموز به این رفتار دبیر معترض می‌شود ولی دوباره معلم فشار را بر گردن دانش‌آموز بیشتر می‌کند، مجددا دانش‌آموز اعتراض می‌کند و زمانی که معلم دستش را از گردن دانش‌آموز بر می‌دارد دانش‌آموز به زمین افتاده و سرش با زمین برخورد می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده دانش‌آموز دچار خونریزی از گوش و احتمالا شکستگی جمجمه شده است. به گفته دادستان استان اردبیل معلم خاطی تحت تعقیب قرار دارد و دادستانی با جدیت با عوامل این حادثه بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

تنبیه بدنی دانش‌آموزان با وجود ممنوعیت هر سال تعداد تعدادی از دانش‌آموزان را راهی بیمارستان می‌کند. این سومین مورد از تنبیه بدنی در سال جاری است که کار دانش‌آموزان را به بیمارستان کشانده است. با وجود چنین حوادثی همچنان آیین‌نامه تنبیه بدنی در آموزش و پرورش به روز نشده است. معمولا با معلمان خاطی برخورد جدیی نمی‌شود.

همچنین بخوانید:  نیروی کار ارزان در پوشش حق‌التدریس
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗