skip to Main Content
نگرانی مردم زلزله‌زده از برآورد پایین خسارت خانه‌هایشان
جامعه کیوسک

نگرانی مردم زلزله‌زده از برآورد پایین خسارت خانه‌هایشان

نماینده کرمانشاه در مجلس گفته برآوردهای صورت گرفته از میزان خسارت‌ها به مناطق زلزله‌زده واقعی نیست به عنوان مثال برای برخی از مردم برآورد دو میلیون تومان خسارت مالی صورت گرفته در حالیکه منازل این افراد به طورکامل تخریب شده و اسباب و اثاثیه به طور صد درصد از بین رفته است.

به گفته حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نگرانی‌هایی از سوی مردم برای بازسازی مناطق تخریبی وجود دارد و انتظار می‌رود که مسئولان درچنین شرایطی برای رفع مشکلات و بازگشت به شرایط اولیه مردم را تنها نگذارند.

در همین حال استاندار کرمانشاه هم گفته هنوز پیامک‌های پرداخت اقساط مسکن مهر برای مردم زلزله‌زده فرستاده می‌شود. هوشنگ بازوند همچنین اضافه کرده چرا اعصاب مردم را به هم می‌ریزید؟ مردم خانه‌ای برایشان نمانده شما می‌گویید؛ بیا قسط بده. او خواستار قطع پیامک‌های پرداخت اقساط مسکن مهر شده است.

با وجود تخریب گسترده ساختمان‌های مسکن مهر در شهرهای زلزله‌زده که گویا به دلیل استفاده از مصالح غیراستاندارد بوده، پیامک‌های پرداخت قسط همچنان به افرادی که خانه‌ها بر سرشان خراب شده فرستاده می‌شود. برای اسکان موقت در شهرهای زلزله‌زده پنج میلیون تومان درنظر گرفته شده است که این میزان به گفته استاندار کرمانشاه کافی نیست و حداقل باید تا ۱۰میلیون تومان افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید:  آبیاری ۲هزار هکتار زمین کشاورزی با فاضلاب در مشهد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗