skip to Main Content
صادق سوری برگزیده مونوویژن ۲۰۱۷ شد
فرهنگ کیوسک

صادق سوری برگزیده مونوویژن ۲۰۱۷ شد

شب گذشته جایزه عکس مونوویژن برگزیدگان خود را شناخت و صادق سوری عکاس ایرانی توانست جایزه بهترین مجموعه عکس سال در بخش «فوتوژورنالیسم» را از آن خود کند. او برای حضور در این مسابقه بین‌المللی مجموعه «دختران انتظار» را ارائه کرده است.

مجله تخصصی عکس تخصصی مونوویژن که تنها عکس‌های سیاه و سفید را منتشر می‌کند، امسال اولین جایزه بین‌المللی عکس مونوویژن را در دوازده بخش مختلف برگزار کرده است. عکس‌های حاضر در این رقابت نیز همگی سیاه و سفید بوده‌اند.

صادق سوری در این مسابقه بین‌المللی جایزه مجموعه عکس سال در بخش فوتوژورنالیسم را به دست آورده است. او برای حضور در این رقابت بین‌المللی مجموعه «دختران انتظار» را ارائه کرده بود. این مجموعه دختران جوان و نوجوانی را در دارالتادیب به تصویر می‌کشد که برخی از آن‌ها منتظر اجرای حکم اعدام خود هستند.

سوری عکاس مستند اجتماعی متولد سال ۱۳۶۴ در نهاوند و ساکن زاهدان است. او تحصیلاتش در رشته عکاسی و تصویربرداری را در دانشگاه علمی‌-کاربردی به پایان برده و عکاسی حرفه‌ای را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است.

این عکاس در طی سال‌های فعالیتش جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری دست آورده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن ۲۰۱۳، جایزه POYI ۲۰۱۶ اشاره کرد او همچنین سال گذشته یکی از فینالیست‌های جایزه اسکار بارناک لایکا بوده است.

همچنین بخوانید:  داستان یک عکس: چه گوارا به روایت رنه بری
یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗