skip to Main Content
واکنش عارف به ژن خوب: افاضات در فضای مجازی کفایت می‌کند
سیاست کیوسک

واکنش عارف به ژن خوب: افاضات در فضای مجازی کفایت می‌کند

محمدرضا عارف، در واکنش به گفته‌های پسرش که عامل موفقیت‌هایش را «ژن خوب» دانسته بود گفته «پسرم در همه مسابقات شاگرد اول بوده است.»

رئیس فراکسیون امید مجلس گفته از این قضیه در «فضایی توام با بداخلاقی سوء‌استفاده شده است» و او در این‌باره نظر خاصی ندارد و به اندازه کافی در فضای مجازی «افاضه فرموده‌اند.»

عارف همچنین اضافه کرده فرزندش همیشه شاگرد ممتاز بوده و در هر مسابقه‌ای که از دبستان تا به حال شرکت کرده اول بوده و پسرم گفته من این موضوع را از پدر و مادرم به ارث بردم که در همه دوران تحصیلاتشان شاگرد اول بوده‌اند.

او در پاسخ به اینکه «آیا شما به دلیل بیان این صحبت تذکری به پسرتان نداده‌اید؟ چون از این صحبت تلقی می‌شود که جامعه را طبقه‌بندی کرده است.» ترجیح داده سکوت کند.

چندی پیش پسر محمدرضا عارف در برنامه اینترنتی «خیلی محرمانه» گفته بود: هرکسی ادعا کند حمیدرضا عارف بدون توانایی خودش و فقط با تکیه بر پدرش کار انجام داده، من حاضرم در هر جایی که خواست و در هر رشته‌ای با او مسابقه دهم… بالاخره این از خون می آید و می‌رسد، همینطوری کسی نمی‌تواند ادعا کند اصل و نسب دارد. افتخار می‌کنم این توانایی‌ها از دوتا ژن خوب آمده.»

همچنین بخوانید:  ژن خوب در ستاد جشنواره جهانی فیلم فجر
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗