skip to Main Content
تخفیف ۲۹میلیارد تومانی شهرداری به یک هتل‌ساز
جامعه کیوسک

تخفیف ۲۹میلیارد تومانی شهرداری به یک هتل‌ساز

رحمت‌الله حافظی در آخرین جلسه شورای چهارم شهر تهران از تخفیف ۲۹میلیارد تومانی شهرداری تهران به یک هتل‌ساز خبر داده است. همچنین محمد حقانی دیگر عضو شورا از قرارداد‌های شهرداری در آخرین روزهای کاری انتقاد کرد.

حافظی در این جلسه با اشاره به اینکه زمینی به متراژ ۵۵۳۵ متر در محدوده شیان وجود دارد که مجوز ساخت هتل از سوی شهرداری به بخش خصوصی داده شده است، گفته این ملک دارای ابهاماتی است چراکه بررسی‌ها نشان داده ۴۲ میلیارد تومان بیشتر از ارزش واقعی برای این ملک قیمت‌گذاری شده است و از سوی دیگر هزینه صدور پروانه ساخت ۳۹ میلیارد تومان برآورد شده بود که شهرداری در اقدامی عجیب ۲۹ میلیارد تومان تخفیف به مالک داده است.

به گفته حافظی این زمین در پهنه فضای سبز قرار دارد و موضوع این هتل در کمیسیون ماده ۵ نیز مطرح شده و گویا با ساخت هتل ۲۰طبقه با سطح اشغال ۲۰ درصد موافقت شده که شهرداری باید در این‌باره پاسخگو باشد.

در این جلسه همچنین محمد حقانی، دیگر عضو شورای شهر تهران هم گفته بارها خواهش کردیم که در واپسین لحظات مدیریت شهری قراردادی امضا نشود اما باخبر شدیم که بدون اطلاع مدیرعامل برج میلاد، مدیریت طبقه «منفی یک» این برج به یک شخص واگذار شده است.

به گفته او اردوگاه شهید میرحسینی به متراژ ۴۸ هکتار هم به بخش خصوصی واگذار شده و مرکز اتحاد که در راستای توانمندسازی بانوان استفاده می‌شد، به آقای «م» واگذار شده است.

تخلفات و بی‌انضباطی مالی در شهرداری به یک رویه عادی تبدیل شده است و در۱۸سالی که از عمر شورای شهر می‌گذرد شهرداری هرگز درباره مسائل مالی‌اش به شورا پاسخگو نبوده است.

همچنین بخوانید:  افشای اولین «هزینه‌های فاقد سند» در شهرداری نجفی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗