skip to Main Content
تجمع وانت‌داران قمی در اعتراض به مرگ همکارشان
جامعه کیوسک

تجمع وانت‌داران قمی در اعتراض به مرگ همکارشان

وانت‌داران میوه‌فروش قمی در اعتراض به مرگ مشکوک یکی از همکارانشان پس از مواجه با ماموران سد معبر شهرداری تجمع کردند. همچنین دادستان قم پنج مامور شهرداری را در این‌باره احضار و بازجویی کرده است.

مدیر پزشک قانونی استان قم البته از احتمال فوت متوفی بر اثر سکتهِ قلبی خبر داده است. به گفته صدیقی آخا در بررسی‌های اولیه آثار ضرب و جرح ناشی از نزاع دیده نشده است، به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالا علت مرگ سکته قلبی بوده باشد.

البته در عکس‌های منتشرشده در توییتر و شبکه‌های اجتماعی شیشه شکسته یک وانت پیکان منتشر شده که برخی مدعی‌اند ماموران سر راننده را به آن کوبیده‌اند.

در همین راستا صبح امروز تعدادی از میوه‌فروشان قمی در میدان میوه و تره‌بار این شهر تجمع کردند.در این تجمع، میوه فروشانِ قمی، خواستار پاسخگویی مقامات شهرداری شدند. این معترضان  که با در دست داشتن پلاکارد، خواستار توقف برخورد ماموران سد معبر شهرداری با فروشندگان شدند، می‌گویند: بایستی علت مرگ همکار ما به دقت مشخص شود و شهرداری در این زمینه به ما پاسخ بدهد.

برخورد ماموران شهرداری با دستفروشان در ایران هر ازچندگاهی خبر ساز می‌شود. سه سال پیش ماموران سد معبر شهرداری تهران با علی چراغی که با وانت ضایعات خریداری می‌کرد درگیر شدند که به کشته‌شدن او منجر شد.

همچنین بخوانید:  دستور وزیر کار برای حل مشکلات کارفرمایان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗