skip to Main Content
وجود شائبه در مزایده اجاره ۴۲ماهه فضای تبلیغاتی مترو
جامعه کیوسک

وجود شائبه در مزایده اجاره ۴۲ماهه فضای تبلیغاتی مترو

 

شرکت بهره‌برداری متروی تهران قصد دارد فضاهای تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو را به صورت یکجا به وسیله مزایده به صورت ۴۲ماهه اجاره دهد. حالا رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفته شائبه‌هایی در این‌باره به گوش می‌رسد.

محمد سالاری در تذکری به شهرداری تهران خواستار شفاف‌سازی شهرداری و شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به شائبه برگزاری مزایده عمومی فضاهای تبلیغاتی مترو شد.

به گفته او با توجه به اینکه شهردار فعلی تهران اعلام کرده دستورهای لازم به مدیران شهرداری داده شده تا به‌جز مسائل مربوط به امور جاری و نگهداشت شهر از انعقاد هرگونه قراردادی که تعهدات آن مربوط به  عهده مدیریت شهری آینده باشد اجتناب کنند. اما اکنون شائبه‌هایی درباره واگذاری فضاهای تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو تهران در مزایده عمومی به گوش می‌رسد.

سالاری که در شورای آینده شهر تهران هم حضور دارد گفته شورای پنجم به هرگونه قرارداد یا توافقی در فضای گذار و نقل و انتقال که برای شهردار آینده تعهد ایجاد کند رسیدگی می‌کند و اگر قانون رعایت نشده باشد آن را مورد بازنگری جدی قرار می‌دهد.

از زمان ورود لیست یکپارچه اصلاح‌طلبان به شورای آینده شهر تهران و اطمینان از رفتن محمدباقر قالیباف از شهرداری تهران موضوعاتی از قبیل استخدام رسمی کارکنان فعلی شهرداری، ترک خدمت مدیران شهرداری و عقد قراردادهای الزام‌آور برای شهردار آینده به گوش می‌رسد.

همچنین بخوانید:  گاوراس: درباره وضع موجود اروپا،کسی مانند چاپلین می‌تواند فیلم بسازد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗