skip to Main Content
رهبران اقتصادی آمریکا: به توافق پاریس پایبند می‌مانیم
زمین کیوسک

رهبران اقتصادی آمریکا: به توافق پاریس پایبند می‌مانیم

پس از خروج آمریکا از توافق پاریس، طیف وسیعی از رهبران اقتصادی آمریکا، شهرداران، استانداران، دانشگاهیان و سرمایه‌داران اعلام کردند که برای مهار تغییرات جوی و گرمایش زمین، همچنان به این توافقنامه‌ پایبند خواهند بود و به انجام اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف توافقنامه پاریس ادامه خواهند داد.

این ائتلاف، پیام قدرتمندی را به جامعه جهانی می‌رساند؛ فارغ از تصمیمات دولت مرکزی آمریکا، امضا‌کنندگان این بیانیه متعهد شدند که با برنامه‌های مشخص از میزان گازهای گلخانه‌ای تولیدی آمریکا بکاهند.

لو لئونارد، نایب‌رئیس اقلیم و انرژی آمریکا در بنیاد جهانی طبیعت (WWF)، می‌گوید: «نقش رهبری آمریکا در حل بحران تغییرات اقلیمی از واشنگتن شروع نمی‌شود و در آنجا پایان نمی‌یابد. تمرکز روی تصمیم دلسردکننده ترامپ، ما را از داستان بزرگ‌تر منحرف می‌کند. آمریکا همچنان در این جنگ است.شرکت‌ها، شهر‌ها، ایالت‌ها و دانشگاه‌ها به هم پیوسته‌اند تا کمک کنند آمریکا به اهداف پاریس برسد و فقط شرکت‌های بزرگ نیستند که سایرین را پیش می‌برند. از صدها کسب و کار کوچک گرفته، از شهرهایی مثل لوئیس‌ویل تا پیتسبرگ، از دانشگاه‌هایی مثل آریزونا تا اوهایو، این رهبران می‌خواهند از نفوذ سیاسی و اقتصادی خود استفاده کنند تا ایالت متحده به انرژی پاک تغییر جهت دهد. آنها می‌خواهند به جهان پیغامی روشن بدهند: آمریکا به پیشبرد اقدامات مهار تغییرات اقلیمی و اهداف توافق‌نامه پاریس متعهد است.»

برای دیدن متن بیانیه و فهرست امضاکنندکان به اینجا رجوع کنید: www.WeAreStillIn.com

همچنین بخوانید:  روند افزایش دما در ایران فراتر از متوسط جهانی است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗