skip to Main Content
ابراز نگرانی شورای شهر درباره استفاده از اموال شهرداری در انتخابات
جامعه کیوسک

ابراز نگرانی شورای شهر درباره استفاده از اموال شهرداری در انتخابات

۱۴ عضو شورای شهر تهران در نامه‌ای مشترک به وزیر کشور خواستار روشن شدن وضعیت مرخصی قالیباف، استعفا یا مرخصی معاونان او و نظارت بر استفاده‌نشدن از اموال شهرداری در تبلیغات انتخاباتی شهردار تهران شدند.

در این نامه امضا کنندگان از وزیر کشور خواسته اند وضعیت مرخصی شهردار تهران را بررسی کند. درباره استعفا یا مرخصی معاونان و مدیران شهرداری که در ستاد محمدباقر قالیباف فعالیت می‌کنند تحقیق کند و در آخر بر استفاده‌نکردن از امکانات شهرداری به ویژه امکانات موسسه همشهری در تبلیغات انتخاباتی نظارت کند.

احمد مسجد جامعی، رحمت الله حافظی، ولی الله شجاع پوریان، احمد حکیمی پور، محمد سالاری، مهدی تندگویان، ، سرخو، اسماعیل دوستی، محمد حقانی، فاطمه دانشور، مختاباد، هادی ساعی، غلامرضا انصاری و علی صابری امضاکنندگان این نامه‌اند.

در همین رحمت‌الله حافظی گفته هفته گذشته قالیباف به کرمانشاه سفر کرده، بدون آنکه اعضای شورا در جریان باشند. به عقیده او مرخصی در کار نیست و پرسیده شهردار و معاونانش کجایند؟

در سال‌هایی که شهردار تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده برخی اعضای شورای شهر خواستار ارائه جزئیات هزینه‌های تبلیغاتی شهردار به شورای شهر شدند اما شهردار تهران فقط به صورت شفاهی به اعضا گفته بود که از هیچ‌کدام از امکانات شهرداری استفاده نکرده است. برخی اعضا مانند محسن سرخو پیشتر تذکر داده بودند که برخی جزوه‌ها و نشریه‌های حزب و تشکیلات خاصی که تعدادی از عوامل شهرداری هم عضو آنند در نشریات وابسته به شهردرای تهران منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:  نرخ بیکاری زنان با تحصیلات عالی در ایران دو برابر مردان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗