skip to Main Content
برخی اعضای شورا، مانع بررسی جزئیات بودجه شهرداری
جامعه کیوسک

برخی اعضای شورا، مانع بررسی جزئیات بودجه شهرداری

رئیس کمسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفته برخی اعضای شورا مانع بررسی جزئیات بودجه شهرداری می‌شوند. به گفته محمد سالاری این اعضا اجازه ورود بقیه اعضای شورا به بررسی جزئیات بودجه را نمی‌دهند و جزئیات در کمیسیون برنامه و بودجه حل و فصل می‌شوند.

سالاری همچنین گفته هزینه‌هایی که به ماموریت‌های مختلف مدیریت شهری در لایحه بودجه اختصاص داده می‌شود، متعادل، متوازن و عدالت‌محور توزیع نمی‌شود. این عضو شورای شهر با بیان اینکه اعضای شورای شهر در جریان تصمیم‌گیری‌ها درباره بودجه قرار نمی‌گیرند گفته بررسی جزئیات بودجه تنها در کمیسیون برنامه و بودجه درست نیست و باید تمامی اعضای شورای شهر که قرار است رای دهند در جریان این موارد قرار گیرند.

او در ادامه گفته: «ما هم که در صحن شورا به این موضوع ورود پیدا می‌کنیم بازهم می‌گویند نیاز به این کار نیست و مباحث باید به رای گذاشته شود که خوب معلوم است در شرایط فعلی رای هم می‌آورند.»

اعضای منتقد شورای شهر تهران بارها به شیوه مدیریت شورای شهر اعتراض کرده‌اند. رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر هم پیشتر گفته بود هیات رئیسه شورا، چشم اعضا را برای رسیدگی به امور مالی شهرداری بسته است.

همچنین بخوانید:  شورای شهر و مبارزه با فساد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗