skip to Main Content
اعتراض آژانس‌ها به اسنپ و تپسی مقابل مجلس
اقتصاد کیوسک

اعتراض آژانس‌ها به اسنپ و تپسی مقابل مجلس

جمعی از رانندگان تاکسی‌های تلفنی امروز (دوشنبه‌) در اعتراض به فعالیت دو اپلیکیشن «اسنپ» و «تپسی» مقابل مجلس تجمع کردند. رانندگان معترض تجمع کننده مقابل مجلس فعالیت این دو اپلیکیشن را غیرقانونی دانسته و خواستار رسیدگی مجلس به این موضوع شدند.

وزیر ارتباطات هم در پاسخ به منتقدان فعالیت نرم‌افزاهای حمل و نقلی گفته کسب و کارهای سنتی نمی‌توانند جلوی تکنولوژی را گرفته و برای کسب و کارهای جدید ایجاد مشکل کنند. به گفته محمود واعظی وظیفه دولت آن است که فضایی ایجاد کند که علاوه بر آنکه کسب و کارهای سنتی به فعالیت می‌پردازند شرایط برای کسب و کارهای جدید نیز مهیا باشد.

او همچنین اضافه کرده در گذشته هم زمانی که قرار بر راه‌اندازی مراکز خرید بزرگ در دنیا بود بسیاری از واحدهای کوچک نگران بودند چرا که فکر می‌کردند ایجاد این مجموعه‌ها کسب و کار آنها را متضرر خواهد کرد اما بعدها تجربه ثابت کرد که هر یک از آنها مشتریان خاص خود را دارند.

از سوی دیگر علی رضوی، مدیر ساماندهی آژانس‌های تهران گفته طبق ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی، هرگونه حمل و نقل در سطح شهرها باید تحت نظر شهرداری باشد. به گفته او جلساتی با برخی از این شرکت‌ها برگزار شده و از آنها خواسته شده خود را با آژانس‌ها منطبق کنند.

همچنین بخوانید:  دفاع کارگردان «لاتاری» از شعارهای فاشیستی در فیلم‌ها
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗