skip to Main Content
کودکان دارای نیازهای ویژه کرمان روی صحنه تئاتر تهران
جامعه فرهنگ کیوسک

کودکان دارای نیازهای ویژه کرمان روی صحنه تئاتر تهران

نمایش «گاوی که می خواست شیر باشد» با نقش‌آفرینی کودکان دارای نیازهای ویژه (نابینا، ناشنوا، کم‌توان جسمی و حرکتی) از سوم تا هجدهم بهمن میزبان علاقه‌مندان هنر تئاتر است.

این نمایش‌ها با هدف آماده‌سازی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه برای ورود به جامعه، استفاده از فرصت‌های برابر آموزشی و فرهنگی و تحقق عدالت فرهنگی، استفاده از خدمات فرهنگی برای همه کودکان و نوجوانان، توجه به تعلیم و تربیت و زندگی در شرایط سخت، شکوفایی استعدادهای این کودکان و نوجوانان، ایجاد اعتماد به نفس و قدرت تصمیم‌گیری صحیح و سوق دادن آنان به مراکز فراگیر کانون تولید می‌شود.

نمایش «گاوی که می‌خواست شیر باشد» به کارگردانی محسن میرزایی و ایمان تاج‌سلیمان قرار است به زودی در تالار گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رود. تاج‌سلیمان نویسنده این نمایش است.

این اثر درباره‌ روباهی است که گاو ساده لوحی را فریب و به او قول می‌دهد که او را به سلطان جنگل تبدیل کند. این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ برای عموم علاقه‌مندان و صبح‌ها ویژه مهدکودک‌ها و مدارس با هماهنگی قبلی اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ذخیره بلیت با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۹۸۰۷۲۱-۸۸۹۶۶۱۱۹ داخلی ۲۸ تماس بگیرند.

همچنین بخوانید:  ورزشکاران مهاجر، ذهنیت و تحلیل غلط دارند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗