skip to Main Content
حاشیه‌های برگزاری مراسم روز دانشجو در کشور
سیاست کیوسک

حاشیه‌های برگزاری مراسم روز دانشجو در کشور

روز دانشجو امروز با بیش از بیست برنامه سیاسی- دانشجویی در سراسر کشور برگزار می‌شود. اما این مراسم با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

قرار بود محمود صادقی، یاشار سلطانی و احمد توکلی در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی کنند که توکلی و سلطانی به دلایل مختلف از این کار اجتناب کردند. با این حال علی مطهری وارد کرمان شد و  با استقبال دانشجویان به دانشگاه این شهر رفت.

 اصرار بر برگزاری سخنرانی فاطمه صادقی در دانشگاه کاشان

همچنین دانشگاه کاشان با برگزاری سخنرانی فاطمه صادقی در این دانشگاه مخالفت کرد با این حال اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان اعلام کردند این برنامه راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

استقبال اعضای اعتماد ملی از قائم مقام حزب در اهواز

رسول منتجب‌نیا که امروز مهمان انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز است، وارد این شهر شد و مورد استقبال اعضای ارشد حزب اعتماد ملی قرار گرفت.

سخنرانی مصطفی معین در دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت و وزیر علوم دولت خاتمی به سمت دانشگاه هنر اصفهان رفت. در ادامه کلیپی از سخنرانی‌های رییس دولت اصلاحات و مصطفی تاجزاده پخش شد.

انتقاد به ردصلاحیت‌ها در مراسم روز دانشجو

 سخنرانی حجت‌الاسلام رهامی در دانشگاه کردستان برگزار شد. سخنرانی احسان شریعتی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.همچنین اکبر اعلمی هم که امروز سخنران دانشگاه زنجان بود به شدت نسبت به موضوع رد صلاحیت‌ها در انتخابات انتقاد کرد.

دورشدن روز دانشجو از اهداف جنبش دانشجویی و تلاش برای تهی‌شدن این روز از مسائل سیاسی پیشتر مورد انتقاد برخی دانشجویان و فعالان اجتماعی سیاسی قرار گرفته بود.

همچنین بخوانید:  چرا حزب کمونیست چین فعالان کارگری را سرکوب می‌کند؟

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗