skip to Main Content
کیهان کلهر در مناطق محروم کنسرت رایگان برگزار می‌کند
فرهنگ کیوسک

کیهان کلهر در مناطق محروم کنسرت رایگان برگزار می‌کند

کیهان کلهر، نوازنده کمانچه و آهنگساز بنام ایران با هدف ترویج موسیقی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کند.

کلهر که در هفته‌های آینده برای برگزاری تور موسیقی دور ایران با عنوان «پردگیان باغ سکوت» عازم تهران خواهد شد، اعلام کرده که در ادامه این تور و بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند تا در آنجا کنسرت رایگان برگزار کند.

این کنسرت‌ها دی‌ماه در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد. هدف اصلی از برگزاری کنسرت علاوه بر ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران است، چون هیچ موسیقیدانی حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیست، با وجود این‌که مردم این نواحی از عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی برخوردارند.

او پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی‌فرد (سنتور) آغاز می‌کند.

در ماه‌های گذشته برگزاری کنسرت در برخی شهرهای ایران مانند مشهد و قم با واکنش مسئولان محلی مواجه شد و حتی برگزاری کنسرت در مشهد ممنوع اعلام شد. این محدودیت‌ها اعتراض برخی موسیقی‌دان‌ها و مردم را برانگیخت. حالا کلهر قصد دارد برخی کنسرت‌هایش را برای اشاعه موسیقی به صورت رایگان برگزار کند.

همچنین بخوانید:  فروش خاک کشور ممنوع شد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗