skip to Main Content
کشته‌شدن چهار غواص برشکار در اروند‌رود
کیوسک

کشته‌شدن چهار غواص برشکار در اروند‌رود

 

پنج کارگر غواص برشکار، جمعه ۱۵آبان در جریان شناورسازی و برشکاری یک فروند شناور مغروقه در اروند کنار گرفتار شده و چهار نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

جان باختگان این حادثه، کارگران دو شرکت پیمانکاری در اروند‌رود، مشغول شناورسازی یک فروند کشتی غرق شده باقی‌مانده از دوران جنگ بودند که در حین برشکاری این مغروقه دچار گاز‌گرفتگی شده و به غیر از یک نفر باقیمانده آنها در اروند رود جان باختند.

«علیرضا شهبازی» فرماندار آبادان درباره این حادثه گفت: از قرار معلوم این کارگران، در یکی از نهارهای اروند‌رود مشغول انجام برش‌های لازم برای جمع‌آوری یکی از این مغروقه‌ها بودند که به دلیل گیرافتادگی در مخزن و تنفس گاز CO2 دچار حادثه شدند و جان خود را از دست دادند.

از مجموع چهار کارگر فوت‌شده سه نفر با یکدیگر برادر بوده‌ و کارگر متوفی چهارم نیز برادر‌زاده آنها محسوب می‌شده‌است. از هویت کارگر منتقل شده به بیمارستان نیز، هنوز اطلاعی در دست نیست.

از دوران جنگ در اروند رود غرق‌شده‌هایی شامل لنج‌ها و کشتی‌هایی وجود دارد که هنوز با گذشت چندین سال به وضعیت آنها رسیدگی نشده است، اخیراً چند شرکت پیمانکاری در منطقه، مشغول به جمع‌آوری این مغروقه‌ها شده‌اند.

همچنین بخوانید:  آمارها از وضعیت متقاضیان بیمه بیکاری تکان‌دهنده است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗