skip to Main Content
خسارت ۱۰۸میلیون تومانی به ناشران در شهر آفتاب
فرهنگ کیوسک

خسارت ۱۰۸میلیون تومانی به ناشران در شهر آفتاب

نمایشگاه کتاب ایران برای دومین سال پیاپی با آبگرفتگی پس از بارش بهاری مواجه شد. حالا قائم مقام نمایشگاه کتاب گفته برآوردها نشان می‌دهد که در بخش کودک‌ و نوجوان ۶۵ میلیون تومان و در بخش آموزشی ۴۳ میلیون تومان به ناشران خسارت وارد شده است.

به گفته امیرمسعود شهرام‌نیا شهرداری تهران پذیرفته است که تمام خسارت‌های باران به ناشران را در نمایشگاه کتاب پرداخت کند. برای تعیین خسارت‌های بخش‌های مختلف هم با دقت و بدون عجله اقدام کرده و می‌کنیم تا حق هیچ ناشر خسارت دیده‌ای تضییع نشود.

این دومین سال پیاپی است که بعد از بارش آب به غرفه‌های نمایشگاه‌ کتاب رخنه و به ناشران خسارت وارد می‌کند. شهرداری تهران برای ساخت فاز  اول مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، نزدیک به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد. این در حالی است که با این هزینه باید کل فازهای این نمایشگاه ساخته می‌شد. با وجود چنین هزینه هنگفتی این مجموعه نمایشگاهی همچنان با مشکلاتی مانند این روبرو است. علاوه بر این برخی اعضای شورای شهر از بدون استفاده‌ماندن شهر آفتاب در طول سال انتقاد کرده‌اند و معتقدند با این حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه، شهرداری باید درآمد بیشتری از آن کسب کند.

همچنین بخوانید:  ابهام در هزینه و علت خرید چاپخانه قدیمی از طرف همشهری
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗