skip to Main Content
استیضاح شهردار فعلا در دستورکار شورا نیست
جامعه کیوسک

استیضاح شهردار فعلا در دستورکار شورا نیست

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفته در این شرایط ورود به موضوع استیضاح شهردار تهران مساله‌ای را حل نمی‌کند و تنها می‌تواند موجب اخلال در عملیات آواربرداری شود بنابراین این مساله در دستور کار قرار ندارد.

رحمت‌الله حافظی همچنین درباره تنش در جلسه فوری شورای شهر تهران در محل حادثه پلاسکو هم گفته پیشتر با آتش‌نشانان حادثه‌دیده ملاقات کرده بود و در این جلسه سخنان آنها را بازگو کرده اما با واکنش برخی از اعضا مواجه شده که می‌گفتند چرا این مباحث را مطرح می‌کنید و نباید این مسائل به رسانه‌ها کشیده شود.

او همچنین پیشنهاد داده محل پلاسکو به محل رشادت آتش‌نشان‌ها تبدیل شده و مرکز آموزش شهروندان در برخورد با حوادث غیرمترقبه شود. حافظی همچنین گفته امدادگران در معرض گازهای سمی متصاعد شده از محل حادثه قرار دارند که قطعا سرطان‌زا است و باید تجهیزات ایمنی کپسول و ماسک برای افراد تامین شود.

حافظی پیشتر در توییتی گفته بود «در راستای وظایف قانونی خود و حقوق شهروندان سکوت نکرده و نخواهم کرد اما به احترام شهدای این فاجعه تا پایان عملیات صبوری می‌کنیم.»


بسیاری از مردم در فضای مجازی شهرداری را مسئول وقوع حادثه و کشته‌شدن آتش‌نشانان می‌دانند و خواستار استعفا یا استیضاح شهردار تهرانند.

همچنین بخوانید:  نشت اطلاعات ترامپ و پرسش‌ جدید درباره امنیت تگلرام
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗