skip to Main Content
مشکلات آب شرب اهواز همچنان ادامه دارد
جامعه کیوسک

مشکلات آب شرب اهواز همچنان ادامه دارد

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود خواستار بررسی و رفع مشکلات آب روستایی شد. احمدی بلوطکی به مشکلاتی مانند کلر صفر در شبکه توزیعی، کمبود پرکلرین در تصفیه‌خانه‌ها، شکستگی‌های لوله آبرسانی در شبکه توزیع در برخی روستاها که پس از چندین ماه مرتفع نشده‌اند، افت فشار و قطعی مکرر در روستاهای مسیر تصفیه نیشکر، الباجی، دب حردان و سطامیه، کدورت بالاتر از حد استاندارد در اکثر روستاها، فرسودگی و قدیمی بودن تاسیسات‌ و خطوط آبرسانی اشاره کرد.

او حفظ کلر باقیمانده در رنج مناسب در شبکه آب توزیعی را از ضروریات دانست و نبود کلر در تاسیسات، عدم کلرزنی آب و عدم پایدار بودن کلر باقیمانده در آب را امری خطرناک برای سلامتی مصرف‌کنندگان عنوان کرد. او با اشاره به بیماری کرونا بیان کرد: مبارزه و مقابله با بحران بیماری کرونا طی ۲ سال اخیر حوزه بهداشت و درمان را بسیار خسته و فرسوده کرده است و توان مقابله با یک اپیدمی دیگر مانند التور را ندارد.

احمدی در پایان به صراحت اعلام کرد: متولی تامین آب سالم و بهداشتی برای مردم شرکت آب و فاضلاب شهرستان بوده و لازم است در این زمینه توجه بیشتری از سوی متولی امر صورت پذیرد و با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت نسبت به رفع مشکلات شبکه آب روستایی اقدام لازم صورت بگیرد.

همچنین بخوانید:  بحران نان در لبنان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗