skip to Main Content
دلتا؛ ویروس غالب در تهران
جامعه کیوسک

ICUها پُر شده است

دلتا؛ ویروس غالب در تهران

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به افزایش بستری‌های ناشی از کرونا در تهران، گفت: ویروس در گردش در تهران عمدتا ویروس کرونای دلتا یا همان واریانت هندی است.

دکتر نادر توکلی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در تهران، گفت: در حال حاضر میزان بستری‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان تهران بالا رفته و به‌طور کلی اکنون در کل استان تهران نزدیک ۶۷۰۰ بیمار بستری هستند. همچنین در حال حاضر روزانه حدود ۱۵۰۰ بستری جدید در تهران داریم.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی هم بسیار بالا رفته است، گفت: طبق آخرین آمارها در روز گذشته حدود ۸۶۰۰ بیمار سرپایی و ۱۳۰۰ بیمار بستری جدید داشته‌ایم که در حال حاضر ۶۷۰۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان تهران داریم. آی سی یوها هم طبیعتا در این شرایط پر است.

توکلی درباره وضعیت سامانه ۶۰۷۰ که در پیک چهارم کرونا برای اعلام بیمارستان‌های با تخت خالی، راه‌اندازی شده بود، گفت: سامانه ۶۰۷۰ کاملا فعال است و مردم می‌توانند برای اطلاع از بیمارستان‌هایی که تخت خالی دارند، با آن تماس گیرند. این سامانه روزانه بالغ بر ۱۵۰ تماس دارد و همه را پاسخ می‌دهد تا مشکلی ایجاد نشود. مردم اگر مشکلی در بستری داشتند، می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند.

همچنین بخوانید:  یرموک؛ گودال جهنمی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗