skip to Main Content
تجمع اعتراضی کارگران شهرداری خوزستان در چند شهر
کیوسک

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری خوزستان در چند شهر

هفته جاری، چندین تجمع از سوی کارگران شهرداری در شهرهای مختلف خوزستان در اعتراض به معوقات دستمزدی و عدم پرداخت حق بیمه برگزار شد.

کارگران شهرداری خرمشهر یکی از این گروه کارگران معترض‌ هستند. آنها می‌گویند:« علاوه بر دستمزد پرداخت نشده، مزایای مزدی معوق نیز داریم و همچنین نگران حق بیمه‌هایی هستیم که به موقع به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نمی‌شود. در این صورت، ما در برخی ماه‌های سال در دریافت خدمات درمانی و تمدید دفترچه‌های خود با مشکل مواجه می‌شویم.»

گروه دیگر کارگران معترض شهرداری شهر حسینیه‌اند که روز چهارشنبه با برگزاری تجمع خواستار دریافت حقوق ۹ ماهه خود شدند. در امیدیه، شهر نفت و گاز خوزستان نیز طی دو روز متوالی تجمعات مشابه‌ای در اعتراض به عدم دریافت ۸ ماهه حقوق و مزایای شغلی از سوی کارگران شهرداری برگزار شد. شهرداری این شهر طلب ۴۰ میلیارد تومانی از شرکت نفت و گاز آغاجری دارد.

تجمعات کارگران شهرداری مدت‌هاست در شهرهای مختلف خوزستان برگزار می‌شود و با پرداخت علی‌الحساب و یا شیوه‌های دیگر به سر کارهای خود بازگردانده می‌شوند اما مشکلات معوقات مزدی و پرداخت‌نشدن حق بیمه‌های آنها کماکان پابرجاست.

همچنین بخوانید:  کشته‌شدن یک کارگر در مشهد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗