skip to Main Content
استفاده اجباری از ماسک در مترو رد شد
جامعه کیوسک

استفاده اجباری از ماسک در مترو رد شد

زهرانژادبهرام گفته «شهرداری و شورای شهر پیشنهاد استفاده اجباری از ماسک در مترو جهت پیشگیری از کرونا را داده‌اند ولی این ستاد مقابله با کرونا نپذیرفته است.»

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به عدم تضمین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو می‌گوید: «این طرح در مترو امکان پذیر نیست برای همین بر استفاده اجباری از ماسک را تاکید داریم.» نژادبهرام درباره نوع برخورداری شهروندان و مسافران مترو از ماسک رایگان گفت:«برای شهراداری این موضوع هزینه زیادی دارد و امکان‌پذیر نیست ولی مسافرانی که بلیت را تهیه می‌کنند طبیعتا تامین هزینه ماسک هم برایشان امکان پذیر است و توجه به این مساله برای سلامتیشان و عدم شیوع کرونا حائز اهمیت است. ما معتقدیم مترو محل نشر ویروس کرونا است و همچنان درخواست داریم مترو باید تعطیل شود. شرایط مترو با اتوبوس متفاوت است چرا که اتوبوس در فضای باز تردد می‌کند ولی در مترو هوا داخل واگن جابجا می‌شود و انتشار ویروس در مترو برای مدیریت شهری نگرانی جدی ایجاد کرده است.»

وی افزود: اگر به میزان گذشته استفاده از مترو صورت گیرد قاعده درستی نیست و تلاش کادر درمان هم برای نابودی کرونا از بین می‌رود. لذا تنها راه جلوگیری از شیوع کرونا در مترو تعطیلی آن است و ماسک درصورتی که مترو تعطیل نشود، ابزار کمکی مهم محسوب می‌شود.

عکس‌هایی که چند روز گذشته از متروها و مسافرین آنها منتشر شد بار دیگر این سوال را پیش می‌آورد که مراد و منظور ستاد مقابله با کرونا از فاصله‌گذاری اجتماعی چیست؟

همچنین بخوانید:  ما همه اهالی هستیم
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗