skip to Main Content
تهدید هنرمندان انصرافی به ممنوع‌الکاری
فرهنگ کیوسک

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تهدید کرد

تهدید هنرمندان انصرافی به ممنوع‌الکاری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن برای هنرمندانی که قرار است با مردم نباشند و از فعالیت‌های هنری انصراف می‌دهند، محرومیت از فعالیت‌های هنری در کشور ایجاد شود.

نصرالله پژمان‌فر که با فارس گفتگو می‌کرد گفته است: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

او هنرمندان انصرافی را «جو زده» خواند و گفت: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی تعارف ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند. این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.

پس از اتفاقات اخیر در خصوص پرواز شماره ۷۵۲ و کشته شدن ۱۷۶ نفر، بسیاری از هنرمندان از حضور در جشنواره‌های تجسمی، تئاتر، موسیقی و فیلم فجر و برنامه‌های صداوسیما انصراف دادند. این اقدامات با واکنش‌های بسیاری از جانب جناح‌های مختلف روبرو شد. گفته می‌شود پیش از این نیز در سال ۸۸ بسیاری از هنرمندان معترض ممنوع‌الکار شدند.

همچنین بخوانید:  نشریه صدای آزادی کرمانشاه سفید چاپ شد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗