skip to Main Content
پول کاربران بیدود دود می‌شود؟
بیدود
جامعه کیوسک

کاربران بیدود به دنبال استرداد ودیعه

پول کاربران بیدود دود می‌شود؟

دعوای شرکت پاک‌چرخ‌ایرانیان که دوچرخه‌های بیدود را به تهران آورده بود و هم‌زمان با اعتراضات آبان ۹۸ دوچرخه‌هایش را جمع کرد، همچنان ادامه دارد. پس از کش‌وقوس‌های بسیار بر سر این که شهرداری به بیدود یارانه بدهد یا ندهد، به تازگی مدیرعامل پاک‌چرخ‌ایرانیان (بیدود) به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است «از اوایل هفته آینده ثبت‌نام با مدل مالی جدید فعال می‌شود و کاربران سابق هم بسته حمایتی خود را مشاهده می‌کنند و اگر کسی هم بخواهد ودیعه خود را پس بگیرد می‌تواند از داخل نرم‌افزار اقدام به انجام این کار کند».

اما بر خلاف ادعای بیدود، بسیاری از کاربران بیدود که بعد از این ماجراها می‌خواهند ودیعه ۱۶۰ هزار تومانی خود را از بیدود پس بگیرند، هنوز موفق نشده‌اند. قاعدتاً بیدود باید امکان استرداد ودیعه را در نرم‌افزارش برای کاربران فراهم می‌کرد تا هر لحظه بخواهند اقدام به پس گرفتن پول خود بکنند، اما کاربران می‌گویند این امکان در نرم‌افزار بسته شده است و تنها برخی از آن‌ها با تماس‌های مکرر و طولانی با پشتیبانی بیدود موفق شده‌اند درخواست استرداد بدهند. آن‌ها طبق قوانین بیدود، پس از درخواست استرداد ودیعه باید ۲۰ روز منتظر باشند تا پول به حسابشان واریز شود.

اگر بتوان عملکرد شهرداری در حمایت‌‌ تبلیغاتی و زیرساختی از این شرکت در ابتدای کار پروژه بیدود را امری مثبت تلقی کرد، قطعاً عدم نظارت بر عملکرد بیدود و پیگیری حقوق کاربران این شرکت هم به پای شهرداری تهران نوشته می‌شود و شهرداری باید در قبال عدم تعهد بیدود به کاربرانش پاسخگو باشد.

همچنین بخوانید:  ۹۰ درصد تالاب‌های اطراف تهران خشک شده‌اند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗