skip to Main Content
خیابان نجات‌اللهی (ویلا سابق) با وجود «مخالفت‌های بسیار»، به خواستِ شهرداری تهران یک طرفه می‌شود
جامعه کیوسک

خیابان نجات‌اللهی (ویلا سابق) با وجود «مخالفت‌های بسیار»، به خواستِ شهرداری تهران یک طرفه می‌شود

شهرداری تهران ظهر امروز اعلام کرد از فردا (۲۵ تیر) خیابان نجات‌اللهی (ویلا سابق) یکطرفه خواهد شد، این در حالی است که ساکنان این منطقه و اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل از این موضوع اطلاعی نداشتند.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با اظهار بی‌اطلاعی از یکطرفه شدن خیابان نجات‌اللهی گفت: هنوز اطلاع دقیقی از این تصمیم نداریم و شورا به موضوعات اجرایی ورود پیدا نمی‌کند.

یکی از اهالی منطقه می‌گوید از دو شب گذشته بنرهایی در خصوص یکطرفه شدن این خیابان در برخی از نقاط نصب شده اما نظرسنجی در این رابطه انجام نشده است.

به اعتقاد این شهروند، خیابان ایرانشهر که مدتهاست به خاطر پارک موتورسیکلت‌ها و ایجاد مسیر دوچرخه در پیاده‌رو باریک شده، پس از این تغییر مسیر بیش از گذشته دچار مشکل خواهد شد.

به گفته یکی از مغازه‌داران صنایع دستی در خیابان ویلا: به جز چند مغازه صنایع دستی بزرگ که بیشتر نهادهای دولتی و غیردولتی، هدایای خود را از آنها خریداری می‌کنند، سایر مغازه‌ها از این طرح راضی نیستند و همین اندک مشتری خود را نیز از دست می‌دهند.

رانندگان تاکسی خط قدیمی خیابان ویلا انقلاب، از مخالفان اصلی این طرح هستند. به اعتقاد آنها روزانه ۵۰۰۰ مسافر در این مسیر جابجا می‌شوند که عملاً با این طرح، نیمی از آنها دچار مشکل خواهند شد. به گفته یکی از رانندگان تاکسی این خط «۶۰ راننده تاکسی از این خط کسب درآمد می‌کنند که این اتفاق در چنین شرایط اقتصادی، سطح درآمد آنها را با مشکل اساسی روبرو خواهد کرد.»

همچنین بخوانید:  تماشاگر این تویی

یک نظر
  1. خبر خوبی را منتشر کردید. و اینکه اهالی منطقه اینقدر حساس و پیگیر هستند هم جالب است. ای کاش دیدگاه خود شهرداری و دلایل‌شان را هم پیدا می‌کردید. اینطوری خبر ناقص به نظر می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗