skip to Main Content
بیمارستان امام خمینی کرج با ‌۱۲۰ میلیارد تومان بدهی فروخته شد
جامعه کیوسک

بیمارستان امام خمینی کرج با ‌۱۲۰ میلیارد تومان بدهی فروخته شد

دکتر عباس معینی رئیس بیمارستان امام خمینی کرج از فروش این بیمارستان خبر داد اما در خصوص مبلغ فروش بیمارستان ابراز بی اطلاعی کرد.

پیش از این نیز خبر فروش این بیمارستان به مبلغ ۲۱۷ میلیارد تومان اعلام شده بود که به‌طور رسمی تائید نشد. بیمارستان امام خمینی کرج از سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه و به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است و گفته شده بدهی این بیمارستان به ۱۲۰ میلیارد تومان می‌رسد که بخشی از آن مربوط به معوقات حقوق پرسنل است. این بیمارستان در حال حاضر دارای به روزترین تجهیزات در بخش قلب و آنژیوگرافی است.

کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج  مدتها است در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه خود دست به تجمع می‌زنند. سی‌امین تجمع کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج یکشنبه ۱۱ آذرانجام شد. حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در این تجمع که همچون تجمعات قبلی در اعتراض به حدود یکسال حقوق معوقه انجام شد خواستار توجه مسئولین به مشکلاتشان و اقدام عملی به جای وعده‌های بی‌ثمر بودند.تجمع کنندگان نسبت به نحوه برخورد سازمان همیاری شهرداری‌های البرز به عنوان متولی بیمارستان امام خمینی کرج هم گلایه و از وعده‌های بی‌ثمر این سازمان برای بهبود وضعیت انتقاد کردند.

پیش از این معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیست، چند مالکیتی را از عوامل ایجاد مشکل برای این بیمارستان عنوان و اعلام کرده بود تا زمانی که مالکیت این مجموعه درمانی تکه تکه باشد امیدی به بهبود وضعیت فعلی نیست.

به گفته سیامک جبارنیا دانشگاه علوم پزشکی پنج سال پیش قصد داشت تولیت این بیمارستان را بپذیرد اما با مخالفت مسئولان وقت بیمارستان مواجه شد.

همچنین بخوانید:  «قراردادهای نانوشته» بلای جان کارگران شده‌ است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗