skip to Main Content
مدیر شبکه سه: سلبریتی‌ها سرمایه‌های کشور هستند
فرهنگ کیوسک

مدیر شبکه سه: سلبریتی‌ها سرمایه‌های کشور هستند

مدیر شبکه سه صدا و سیما معتقد است سلبریتی‌ها سرمایه‌های کشور هستند که باید حفظ شوند و با آن‌ها کار و تعامل کرد.

علی فروغی در گفتگو با صبح نو با اشاره به این موضوع بر بر قول و قراری که با این دوستان گذاشته است تاکید می‌کند و می‌گوید:«خیلی از این افراد متدین و خوب هستند ولی ما خودمان فاصله ایجاد می‌کنیم. من اصلاً به دنبال این نیستم که آنتن شبکه را با چهره‌های شاخص پر کنم ولی اگر چهره شاخصی داریم که حاضر است برای این کشور و نظام قدمی بردارد چرا من استفاده نکنم و این مسیر هم ادامه دارد. الان چهره‌های دیگری هستند که با برنامه‌های دیگر به شبکه سه اضافه خواهند شد و با همه آن‌ها این حرف‌ها را زدیم.»

این مدیر ارشد صدا و سیمای در ادامه به نداشتن خط قرمز در این شبکه اشاره کرده و افزود:«آن چیزی که برای ما مهم است- که به این مسأله اعتقاد دارم و آن را روی آنتن شبکه سه هم نشان دادم_ نوع روایت و مسأله‌ای است که بیان می‌شود؛ چطور مسأله یوسف و زلیخا را بگوییم؟ ‌چطور گرانی و فساد را در کشور بگوییم که مردم ناامید نشوند؟» فروغی با اشاره به موضوع نپرداختن به دختران خیابان انقلاب اضافه کرد:«در مسأله دختران خیابان انقلاب ما با نپرداختن به آن حرف خودمان را نزده‌ایم من با مسوولان مرتبط با این کار صحبت کردم. خیلی از این دختران فراری و معتاد و متجاهر بودند، عده‌ای هم پول گرفته بودند. این را اگر بگوییم چه چیزی از ما کم می‌شود؟ در حالی که مردم به حیا معتقدند و به حجاب اعتقاد دارند حالا با تنوعی که مشاهده می‌کنید.»

همچنین بخوانید:  جامعۀ ناشنوای ایران، فناوری‌ها و رسانه‌های تصویری

علی فروغی متولد ۱۳۶۷،  ۵ اردیبهشت امسال از جایگاه ریاست مرکز بسیج رسانه ملی به عنوان مدیر شبکه سه سیما منتقل و منصوب شد.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗