skip to Main Content
متوسط قیمت هر متر خانه در تهران: ۷.۴۳۰.۰۰۰
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-06 11:04:45Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
کیوسک

متوسط قیمت هر متر خانه در تهران: ۷.۴۳۰.۰۰۰

مرداد ماه امسال ۱۳ هزار و ۱۲۰ فقره خرید و فروش مسکن با متوسط قیمت هر متر مربع ۷ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در تهران پشت سر گذاشته شد که این میانگین قیمت نسبت به ماه قبل از آن (تیرماه ۹۷) ۶.۳ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل (مرداد ۹۶) ۶۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش خانه ملت، دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گزارش تحلیلی بازار مسکن در مرداد ماه امسال را منتشر کرد. بر اساس این گزارش مرداد ماه امسال ۱۳ هزار و ۱۲۰ فقره خرید و فروش مسکن با متوسط قیمت هر متر مربع ۷ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در تهران پشت سر گذاشته شد که این میانگین قیمت نسبت به ماه قبل از آن (تیرماه ۹۷) ۶.۳ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل (مرداد ۹۶) ۶۲ درصد افزایش یافت. این افزایش بی سابقه قیمت (بیش از ۶۰ درصد) در حالی است که از نظر تعداد معاملات نسبت به ماه قبل (تیر ۹ امسال) ۴.۹ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته (مرداد ۹۶) ۲۸.۱ درصد کاهش تعداد خرید و فروش مسکن را شاهد هستیم.

همچنین بخوانید:  رشد ۸۳درصدی اجاره‌نشینی در ایران
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗